29 april 2010

Sad news..

Ik heb verdrietig nieuws. Had gehoopt dat ik hier blije nieuws kon plaatsen..
Afgelopen dinsdag hadden we de intake + echo bij de vk. Jajaa we waren weer zwanger!
Maar ik had al een paar dagen een erg gespannend gevoel dat we misschien geen hartje zouden zien..
Helaas klopte dit. Maar omdat de vk nog twijfelde zijn we vanochtend naar de gyn geweest.
Het was meteen duidelijk. Ik had een Missed Abortion. Dat houdt in dat je een miskraam hebt gekregen maar dat jouw lichaam dat niet doorheeft en vrolijk verder gaat met zwanger zijn. Waardoor je zelf nog denkt vrolijk zwanger te zijn..
De baby is gelukkig wel opgenomen in mijn lichaam. Dus ik zal het voor altijd bij mij dragen. Maar mijn baarmoeder en het zakje groeien nog door.. Ik voel mij en zie er ook nog best zwanger uit.
We hebben daarom gekozen om het niet aftewachten en hebben pillen mee om de boel op te wekken. Hopelijk gaat dit voorspoedig en zie ik over een week weer een mooi schoon baarmoeder.

I have sad news. I was hoping to place happy news..
Last tuesday we had the intake + echo. That's right, we were pregnant again!
But a few days before I had a very tensed feeling that we weren't going to see a heartbeat..
Sadly I was right. But because the midwife wasn't completely sure we had an appointment with the gyno this morning. We saw it straight away. I have had a Missed Abortion. That means that you have had a miscarriage but your body doesn't realize this and contuines being pregnant and you yourself think you're happily pregnant.
Thankfully my body has asorbed the baby. So I will carry it with me forever.
But my uterus and sack keep on growing. I still look and feel pregnant.
And because of that we have chosen not to wait untill my body wakes up and I have recieved pills to induce it myself. Hopefully all will go well and in a weeks time I will see a clean echo.

2 opmerkingen:

  1. shit Helen wat k** nieuws :(
    Heel veel sterkte.

    Liefs, Christie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He meis,

    wat een vervelend nieuws zeg!!
    Ik weet wat je doormaakt.

    Heel veel sterkte lieverd!!

    Liefs, Lucienne -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen