25 februari 2010

Happy Birthday Helen!!!

Jeetje zeg!! I word vandaag 27 jaar... De jaren zijn voorbij gevlogen en 30 is in zicht! Rustig in en uit ademen hihihi..
De afgelopen jaar heeft mij veel geluk én verdriet gebracht. Maar ik ben er sterker door geworden.
Onze kleine meid zien opgroeien van baby tot een heuse dreumes! 
Thuis komen te zitten met Bekken Instabiliteit en revalideren. Daarbij erachter komen op wie je kan leunen en wie niet!
Weer een jaar met mijn soulmate zijn! Ik geniet van elk moment en neem wat op mijn pad komt en leer ervan. Ik ben erg benieuwd wat deze levensjaar in petto heeft voor mij.

Oh my lord.. I turn 27 years old today... The years have flown by and 30 is on the horizon! Breath in and out Helen hihihi..
That past year has brought me much happiness and some sorrow. But I have grown during all that.
Watching our little cupcake grow from a baby to a toddler!
Ending up at home with Unstable Hips/Pelvic and recovering from it. And during all that finding out who you can REALLY rely on!
Another year together with my soulmate *romantic sigh* I try to enjoy each and every moment that comes my way and learn from it. I'm curious what this 27th year will bring.

 

ty Anja for this lovely page!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Helen,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een hele fijne dag gewenst!!

    Liefs, Lucienne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Maak er een fijne dag van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy Birthday to you Helen!!! After 30 it will be better ;) I know sth about it hihihiihih

    And I hope you will spend your day in beautiful way!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thank you ladies very much for the best wishes!
    I had a lovely day!
    Tomorrow I will be baking 3 cakes hihihi and the party continues this weekend :D

    big hugs to you all!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen